ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასება
კრიტერიუმები:
|
დაბალი 1-2
|
საშუალოზე დაბალი 3-4
|
საშუალო 5-6
|
საშუალოზე მაღალი 7-8
|
მაღალი
9-10
|
კითხვაზე -პასუხი. (მაგალითად
ჩამოთვალეთ მეტყველების ნაწილები)
|
მეტყველების ნაწილთაგან არც ერთის დასახელება არ შეუძლია.
|
პასუხები არ არის გამართული, ანუ
ასახლებს
მხოლოდ ერთს ან ორს.
|
რამდენიმეს ასახელებს, ანუ პასუხობს ნაწილობრივ.
|
თითქმის ყველას ასახელებს, თითქმის ყველა კითხვას
პასუხობს.
|
ყველა
კითხვას პასუხობს დამაჯერებლ
|
საუბარი-მეტყველება
|
დაბნეულია გაუგებრად საუბრობს.
|
ხშირად იმეორებს ერთსა და იმავეს,
|
მეტყველება გამართულია და გასაგებია, აქვს ხარვეზები.
|
კარგად საუბრობს მაგრამ, დამაჯერებლობა აკლია.
|
ფლობს მდიდარ სამეტყველო ლექსიკას, გამართულად საუბრობს.
|
საკითხის განხილვა.
მაგალითად,
შედარების გაკეთება, მსგავსება-განსხვავების დადგენა.
|
ვერ აკეთებს შედარებას, ვერ განიხილავ საკითხებს.
|
უჭირს მოიძიოს მსგავსება -განმასხვავებელი საკითხები გრამატიკაში.
|
ზოგჯერ აღწერს და ადარებს .
|
შირად აღწერს ,ადარებს მაგრამ აქვს შეცდომები.
|
კარგად ადარებს და აკეთებს დასკვნებს. მსჯელობს განმასხვავებელ
ნიშნებზე.
|
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
|
ვერ აყალიბებს მიზანს.
|
არასწორად აყალიბებს მიზანს. ეშლება .
|
მხოლოდ ნაწილობრივ აყალიბებს.
|
არსი ესმის აყალიბებს, მაგრამ
ეშლება.
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ესმის დეტაკურად.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასება
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება. ანუ გააცნობიერეს, რომ
სანკტ- პეტერბურგზე უმნიშვნელოვანესი ინფორმაციის მოძიება დაჯგუფება და დახარისხება ევალებათ
|
ჯგუფმა მხოლოდ ნაწილობრივ გააცნობიერე რა საკითხზე ემუშავა.
|
ჯგუფმა გამოამჟღავნა რომ მას გაუცნობიერებია სამუშაოს მიზანი და იმუშავა ამ მიმართულებით.
|
ჯგუფმა კარგად გააცნობიერე სამუშაოს მიზანი, - ეს დასტურდება ჯგუფის მიერ გაწეული სამუშაოს ხილვით.
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა ,ანუ როგორი თანმიმდევრობით იმუშაონ პროექტის ფარგლებში.
|
ჯგუფმა დაგეგმა მაგრამ გადაუხვია გეგმიდან, ამიტომ ნაკლებეფექტურია.
|
ჯგუფმა დაგეგმა მაგრამ დროდადრო უხვევდა გეგმიდან
ამიტომ დროში ვერ ეტეოდა ან ცვლიდა თანმიმდევრობას.
|
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი.
|
ჩართულობა ჯგუფის მუშაობაში,
ურთიერთობა ჯგუფის წევრებს შორის.
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა.ჯგუფის
აქტიურ და პასიურ წევრებს შორის ხშირად იძაბებოდა ურთიერთობა.
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ეტყობოდათ
გუნდური მუშაობა,
ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
|
ჯგუფის ყველა წევრი მოქმედებდა შეთანხმებულად და სამუშაო ნაყოფიერად შეასრულეს,ჯგუფის წევრებს შორის იყო საქმიანი და მეგობრული ურთიერთობა.
|
No comments:
Post a Comment