შეფასებები






ინტეგრირებული გაკვეთილის შეფასება

კრიტერიუმები:
დაბალი 1-2
საშუალოზე დაბალი 3-4
საშუალო 5-6
საშუალოზე მაღალი 7-8

მაღალი
9-10           
კითხვაზე -პასუხი. (მაგალითად
ჩამოთვალეთ მეტყველების ნაწილები)
მეტყველების ნაწილთაგან არც ერთის დასახელება არ შეუძლია.
პასუხები არ არის გამართული, ანუ
 ასახლებს მხოლოდ ერთს ან ორს.

რამდენიმეს ასახელებს, ანუ პასუხობს ნაწილობრივ.
თითქმის ყველას ასახელებს, თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს.
ყველა კითხვას პასუხობს დამაჯერებლ                                    
საუბარი-მეტყველება
დაბნეულია გაუგებრად საუბრობს.
ხშირად იმეორებს ერთსა და იმავეს,
მეტყველება გამართულია და გასაგებია, აქვს ხარვეზები.
კარგად საუბრობს მაგრამ, დამაჯერებლობა აკლია.
ფლობს მდიდარ სამეტყველო ლექსიკას, გამართულად საუბრობს.
საკითხის განხილვა.
მაგალითად,
შედარების გაკეთება, მსგავსება-განსხვავების დადგენა.
ვერ აკეთებს შედარებას, ვერ განიხილავ საკითხებს.
უჭირს მოიძიოს მსგავსება -განმასხვავებელი საკითხები  გრამატიკაში.
ზოგჯერ აღწერს და ადარებს .
შირად აღწერს ,ადარებს მაგრამ აქვს შეცდომები.
კარგად ადარებს და აკეთებს დასკვნებს. მსჯელობს განმასხვავებელ ნიშნებზე.
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
ვერ აყალიბებს მიზანს.
არასწორად აყალიბებს მიზანს. ეშლება .
მხოლოდ ნაწილობრივ აყალიბებს.

არსი ესმის აყალიბებს, მაგრამ
ეშლება.
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ესმის დეტაკურად.



ჯგუფური მუშაობის შეფასება

კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება. ანუ გააცნობიერეს, რომ  სანკტ- პეტერბურგზე უმნიშვნელოვანესი ინფორმაციის მოძიება დაჯგუფება და დახარისხება ევალებათ
ჯგუფმა მხოლოდ ნაწილობრივ გააცნობიერე რა საკითხზე ემუშავა.
ჯგუფმა გამოამჟღავნა   რომ მას გაუცნობიერებია  სამუშაოს მიზანი და იმუშავა ამ მიმართულებით.
ჯგუფმა კარგად გააცნობიერე სამუშაოს მიზანი, - ეს დასტურდება ჯგუფის მიერ გაწეული სამუშაოს ხილვით.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა ,ანუ როგორი თანმიმდევრობით იმუშაონ პროექტის ფარგლებში.
ჯგუფმა დაგეგმა მაგრამ გადაუხვია გეგმიდან, ამიტომ ნაკლებეფექტურია.
ჯგუფმა დაგეგმა მაგრამ დროდადრო უხვევდა გეგმიდან
ამიტომ დროში ვერ ეტეოდა ან ცვლიდა თანმიმდევრობას.
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი.
ჩართულობა ჯგუფის მუშაობაში,
ურთიერთობა ჯგუფის წევრებს შორის.
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა.ჯგუფის
აქტიურ და პასიურ წევრებს შორის ხშირად იძაბებოდა ურთიერთობა.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ეტყობოდათ
გუნდური მუშაობა,
ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
ჯგუფის ყველა წევრი მოქმედებდა შეთანხმებულად და სამუშაო ნაყოფიერად შეასრულეს,ჯგუფის წევრებს შორის  იყო საქმიანი და მეგობრული ურთიერთობა.

No comments:

Post a Comment