პროექტის სახელწოდება:
|
სანკტ-პეტერბურგის ღირშესანიშნაობები
|
პროექტის მთავარი იდეა(თემა):
|
სანკტ-პეტერბურგის უკეთ გაცნობა.
|
პროექტის აქტუალობა:
|
ეცოდინებათ სანკტ-პეტერბურგის ისტორიულ- კულტურული წარსული,გაიუმჯობესებენ სამეტყველო პრაქტიკას,გამოიმუშავებენ კვლევა-ძიენის, გუნდურ და თანამშრომლობით უნარებს.
|
პროექტის მიზნები:
|
ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას,სანკტ-პეტერბურგის შესახებ ცოდნის გაღრმავებას.პარალელების გავლება სანკტ-პეტერბურგსა და მსოფლიოს სხვა ქალაქს შორის,მოსწავლეებმა გაიგონ მათთვის აქამდე უცნობი მოვლენებისა და ფაქტების შესახებ.
|
მონაწილეთა ასაკი:
|
15 წელი
|
ვადები, ხანგრძლივობა
|
1 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები:
|
მოსწავლეები უცხოური ენის ფარგლებში მუშაობენ პროექტზ., ივითარებენ ჯგუფური მუშაობის ინფორმაციის მოძიების,მისი შერჩევისა და დახარისხების უნარებს,სწავლობენ პროექტის განხორციელების თანმიმდევრობის,ეტაპების და ვადების განსაზღვრას,ასევე პრეზენაციის(რომელიც პროექტითაა გათვალისწინებული)წარდგენას.გაიუმჯობესებენ ლექსიკურ მარაგს.მიახდენენ უკვე არსებული ციდნისა და უნარების მობილიზებას და განსაზღვრავენ თუ რა აუცილებელი უნარები და მეთოდები და ხერხებია საჭირო სანკტ-პეტერბურგის შესახებ საინტერესო ინფორმაციი მოსაძიებლად დასახარისხებლად და დასაჯგუფებლად.
მოსწავლეები განახორციელებენ პროექტს, მის ფარგლებში გათვალისწინებულ პრეზენტაციას წარადგენენ და გამოსცემენ კედლის გაზეთს.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
|
საკოლო სახელმძღვანელო,ბიბლიოთეკაში არსებული შებესაბამისი წიგნებიდა მასალები ისტორიული წყაროები რუკები,სურათები, საძიებო საიტები:google.com,Wikipedia.net,პლაკატები,კალმები,რვეული კომპიუტერი.
|
პროექტის მსვლელობა:
|
1 აქტივობა: მოსწავლეებს გაეცნობა პროექტის ფარგლებში განსახორციელებელი მოქმედების ინსტრუქცია დასამუშავებელი თემები:1.ცნობები სანკტ-პეტერბურგის ისტორიულ კულტურული წარსულის შესახებ; 2.სანკტ-პეტერბურგის გეოგრაფიულ-მდებარეობითი მახასიათევლები,.
კლასი დაიყოფა 2 ჯგუფად და მიეცემა თითოეულ ჯგუფს თითო თემა დასამუშავებლად.
2 აქტივობა ჯგუფები მუშაობენ პროექტის ფარგლებში,მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტიდან და ახარისხებენ მათ.
3 აქტივობა მოსწავლეები მოიძიებენ მასალებს ბიბლიოთეკის გამოყენებით და ხდება ამ ორი გზით მოპოვებული ინფორმაციის შეჯარება.ისინი ამზადებენ პრეზენტაიას.
4 აქტივობა ჯგუფები თანხმდებიან კედლის გაზეთის გამოცემაზე და მუშაობენ მის გამოცემაზე ერთობლივად,
5 აქტივობა შემაჯამებელი დღე:ჯგუფები არჩევენ დიზაინს მუსიკას რომელიც გამყენებული იქნება და აკეთებენ მათ მიერ გაწეული სამუშაოს წარდგენას პრეზენტაციის პრეზენტირებას.
6 აქტივობა იმართება მსჯელობა თემაზე:,,ჩვენთვის უცნობი სანკტ-პეტერბურგი“ კითხვები:რა გავიგეთ ახალი სანკტ-პეტერბურგზე?რით მოგვხიბლა და რისი გაგების სურვილი გაგვიჩნდა ამ ქალაქთან მიმართებაში?
7. აქტივობა კედლის გაზეთის პრეზენტირება
8. აქტივობა ჯგუფის მიერ გაწეული სამუშაოს შეჯამება.
9. აქტივობა გამოფენა-პრეზენტირება პროექტის ფარგლებში შექმნილი პროდუქტების:პრეზენტაციები,კედლის გაზეთი.
|
საგნებთან,საგნობრივ ჯგუფებთან ,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
|
კავშირშია ისტორიასთან გეოგრაფიასთან.
ესგ-სთან შესაბამისობა:უცხ.დ.ІV.4, უცხ.დ.ІV.17. უცხ.დ.ІV.19
უცხ.დ.ІV. 21.
|
პროექტის ხელმძღვანელი:
|
ეკა სახურია.
|
ხელმძღვანელის ელფოსტა:
| |
პროექტის ვებ- გვერდი\ბლოგი
|
http://sakhuriaeka.blogspot.com/
|
პროექტები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment